IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Persiapan Pertunanganku...


xde pape pun..nak aku wat masa sekarang nie..hahah..belasahh jer lahh..sebab bekas hantaran masa first tunang dulu sure cantik lg..so aku guna pakai balik la..lg pun baju tunang yg nak ana pakai nnt..da ada..so xde la..risau sgt..simple ja majlisnyer jnji gempak tu lahh..majlis tunang aku nant yg akan muncul tiba 4.06.09...nak g beli cincin my love kat labuan lg hahha..ni la padahnya bercinta dgn tldm nak wat mcm mn kan hati dah syg n tangkap lentok..jodohh katakn..alhamdulllah la..bersyukur sgt2 dapat owng yg faham karenah n perangai ana nie..yg dulu hampehh taik kentutt uhuuhuuu best gila ayat aku niee...hurmm..


Bagikan :
+
Previous
This is the oldest page
0 Komentar untuk "Persiapan Pertunanganku..."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top