IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

WarKahh Buat My LoVee..

abg,
ini surat untuk abg,
kalau abg sudi baca,
abg baca yer,
kalau tak sudi,
ignorekan jer.

abg,
ayg tak kenal abg,
tapi ayg suka chat dengan abg

(hehe masa first kenai la)

ayg pun tak tahu siapa abg,
tapi ayg senang dengan abg.

abg,
ayg tahu ayg memang degil,
tapi abg tetap layan karenah ayg,
macam budak kecil,
ayg tahu ayg selalu moody,
tapi abg tetap layan karenah ayg,
walaupun abg busy.
(ni time kawan2 daa)

abg,

abg kata kite kawan baik,
ayg suka sangat bila abg cakap macam tu,
abg kata kita baik tak lebih daripada tu,
ayg akur dan ayg faham...
(Cewahhh..time nak merisikk la kononn pewett..)

abg,
abg kata abg sayang ayg,
ay
g kata sayang abg juga,
abg kata abg sayang ayg tak lebih dari seorang kawan baik,
ayg akur dan ayg faham...
(hhehehee rupa-rupanya dia nak jd aku isteri dia..huuhuu)

abg,
abg kata takan lupakan ayg,
ayg pun takan lupakan abg,
abg kata sentiasa mengingati ayg,
ayg pun sentiasa ingat kat abg.

abg,
seandainya suatu hari nanti,
hilang macam tu jer,
harap abg faham semuanya,
tapi hati ayg takan lupakan abg sampai bila-bila,
biarpun ayg tak kenal abg,
dan tak tahu siapa abg,
kenangan ayg dan abg takan pudar begitu jer...
(kena tinggal da dgn mr tunangg wawawaa sedihh lohh dia kn belayarr..now kat kota kinabaluu pangkalan tldm sepanggar rinduu oo..ayg tunggu abggg balik taw 12.11.09 ni..jgn lupa k..14.11.09 abg nk shaking hand dgn tok kadi huhuu i love u so much muahahhah)
abg, sekian dulu surat ayg untuk abg, ayg harap abg sudi baca yer, tapi... macamana ayg nak bagi abg? emm... x pelah.. biar ayg simpan jer yer, sebagai kenangan abg dan ayg




muahhahhaahaha....
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "WarKahh Buat My LoVee.."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top