Powered by Blogger.
Kurun Najwa728 x 90

Dah siap dahh Kad kawin Ku..yehaa

1 Rim ada 450sheet = RM16.00 So Aku Beli 3 Rim 1350sheet x 2 =
RM 48.00 shj


hahaa ni la modal aku..wat kad untuk 2700 keping..

Sebelah lelaki =1500
S0 hanya perlu 750 sheet shj x 2

Sebelah Pompuan =1200 ana lakk hanya 600 sheet sahaja x 2
sbb pompuannyer majlis simple n di bwh budjet panggilan pun xbnyak la


Korang kalau nk jimat ikut lah cara ana..Design guna publisher..photostat jer pakai ofis punya..huhu dh malas nk tempah2 rasa rugi jer wat kad kawin mahal owng tak dak nk simpan2 dlm frame pun cuma diowng nk tengok peta n tarikh kenduri ja..




No comments

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',