IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

JumAat Yg bEst..

sekejap je kn masa berlalu..aduhh bnyk benda nak kena settle...b4 my wedding..tip tup tip tup...lagi 4 bulan jer..haii mn nak cekaw duit nie..semlm kol adikk dia ckp nak pakai duit tuk bayar yuran tuk sem 2 kat ADTECH KULIM aku sbgai akak so terpaksa la..relex2 kn dia dgn nada okk2 n suam2 kukuu hahha hurmm... tak pa aih akak ada duitt nnt akak masuk la..hang ni la..esok2 duit loan hang masukk bayar balik la..heheh lehh lakk dia kata aku bayar la..tp kalau hang wat lupa aku pun wat lupa gak la..heheh xpa la..sapa gi nk tolongg kann ada abg pun xleh nk harap n bantu adikk asik ngungkit ja..nasib la dpt mr tunang yg faham keadaan mrs tunang dia hahah..gila2 kentang la ana..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "JumAat Yg bEst.."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top