IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

KerinDuan La Pulakk


adehh aku sgt rindu sama mr tunang..dah masuk hari 3 hari tidak ada khabar berita darinya..wa rindunya..si dia kn belayar da..adehh mungkin line tak dak kot.. kat tengah2 laut kan..xpe la ana tatap gambar sudahh..heheh tp nk gakk dgr sora dia yg best tu nk gakk dgr dia membebel nak gakk dgr dia panggil nama ku yg manja2..hurmm abg cepat la balikk ke jeti kota kinabalu..cari line lepas tu call la ayg..ala hati sudah tidak keruan nie..alal busyuukkk rindu sgt2 pada abg..ala...abg bucukk nk ikut abgg..nk duk bwhh ketiak abgg..ala..bangg heheh berapa bnyak ala..la cik ana oi..yg <<>ni la di katakan dugaan bertunang..yg penting hati anda dgn pasangan anda..don't curang2 taw..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "KerinDuan La Pulakk"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top