IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Yeahahhaaa..gumbira,,gombira..gembira...


Adehh baik punya n3..pagi jumaat yg tenang..wow..aku dpt call dari mr tunang..hahah dalam kul 4pg tue..kapal dia baru sampai jeti..baru la ada line celcom..huhuu..mula la masing2 melepas rindu..sekali 3g wawaa sedih nk nangis tgk mr tunang tak terurus..lehh lak dia ckp seluar dia terkoyakk apa da..dah mcm lanun pun ada gakk..bukan ana ckp mr tunang yg ngaku heheh...cian dia..sampai muntah2 time belayar tu..air laut bergelombangkn..nnt mr tunang dh ckp..apa2 pun dh kawin ayang kena duk dgn abg gak..heheh..soo kena la follow..wehh seronokk ar duk kota kinabalu tempat owng hehehe....ana suka berjln2 tempat owng...yehhaahhaa yabebadadabedudduduu...lalaaa...alamakkk...ada keja da..huhuu lepas ni aku kena ikat kaki la..dah xlehh dah nak kuar jln2 time keja wehh aku kena jadi suri rumah sepenuh masa tuk suami aku da..heheh 3bln lebihh ja lg wehh

NAZLIANA n MAZHAR


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Yeahahhaaa..gumbira,,gombira..gembira..."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top