IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

mari tgk kawan2

hahaha..kat bawah ni ada sikit pic sepanjang pernikahan ana..korang nak taw dak ada cerita buruk di masa ana nak nikah hari tue...huhuu ada ka patut..owng yg nak makeup ana time tue..terlupa gila la..cian pengantin lelaki tunggu lama2 kat masjid gara2 pengantin pompuan lewat dtg ke masjid sebab p makeup kat tempat lain..aduhh..dus dus..berdesing la ana dgn juru makeup tue..kalau tak bg duit lg tak pa la..ni duit dh bagi..dh selesai semua ana siap msg ckp nk p ambik duit..huhuu dgn muka yg bersalah dia pun bg la..gila kan...tp alhmdullh sekejap ja lafaz nikah tu..my hubby sekali lafaz ja..
jomm la layann pic kat bawah nie...



hahah nnt la ana masuk kan lg picnyer..muahahahah


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "mari tgk kawan2"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top