IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

xsabar rasannya

tajukk ok ker..ahhh lantak la..ape2 jer ar..xsabar sungguhh nak p klinik hari isnin nie..nak check perut ni yg dh nk masuk 2bulan...apa ha owng2 kat citu nak buat kat ana nnt..hurmm..tunggu lah yer ana update hari selasanya...sebab isnin ana ambik cuti rehat..malas dh nk p keja..huhuhuhh...alhmdullah setakat ni simtom muntah n loya lum muncul lg..hope sampai besarlah baby dlm tummy nie yer..simtom tu tak muncul..xsanggup la nk tempuh sowng2 mcm tu..dh la jauh dgn hubby..hurmm 17hb ni hubby kena belayar lg..mungkin sebulan harap2 ada la time nk sms or call..lehh la lepas rindu..sekadar mengetahui khabar berita pun dah ok..ishhh kan best kalau ana keja kat kampung xpayah susah2 nak cari klinik kesihatan kat kawasan selayang..huhuu bestnyerr kalau dpt duk kat kampung tu..semuanya dekat..kan..aihh sabar jer la..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "xsabar rasannya"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top