IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

nape yer bila kandungan dh 13 week hatiku semakin sensetif..

yaallahh kau berikan aku sedikit ruang untuk bersabar dgn ujian darimu ya allah..aku akur dgn ujian mu ni..ya allah napa kau berikan aku hati yg sgt lemah n mudah sgt mengalir air mata..mudah sgt..sikt2 mesti akan mengalir air mata ni..pantang di tegur mula la air mata ni bercurah2 mcm air hujan..ini kah dugaan ibu mengandung ya allah..kadang2 sambil bawa keta tgk peminta sedekah punn lehh wat diri ni mengalir..tgk cerita kat tv pun yg berkisarkan cerita sedihh msti akan mengalir punya air mata niee..murahhnya air mata ku ini....tambah la lagi..bila suami sendiri bercakap gitu gini..napa la susahh sgt nak faham keadaan kita yer...sabarr ada batasannya jgk..di saat aku menaip air mataku bercucuran mengalir tak tahu napa sensetif sgt2 akhir2 ni..ku pohon padamu yaallah kuat kan lahh iman di dadaku..sekiranya terjd apa2 pada ku..ku mohon maaf keatas segala-galanya..amin..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "nape yer bila kandungan dh 13 week hatiku semakin sensetif.."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top