IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

check kehamilan..kali ke 4

hari :- Isnin
Time/Tarikh :-8.00am/28.06.2010

Alhamdulillah keadaan ibu pada ketika ini sihat selalu..hehehhe mkn jer keja dia berselera betui..Berat naik 3 kg k dalam masa sebulan..dari 44kg naik jadi 47kg..hb pun steady ja 11.5..tekanan darah pun ok ja...pergerakan jantung baby normal..sekarang dah boleh rasa pergerakkan baby dalam perut..owhh sgt best ok..tak terkata dgn kebesaran anugerah tuhan kepada kami ni..hope sihat sampai dia melihat dunia..yg serba mewarni  ni..hari jumaat 25.06.10 ana gie scann tgk anak dlm kandungan ni..alhamdullah bergerak sgt aktif okey..ana dpt tgk tangan kecil dia yg sgt comel,kaki dia,tulang belakang dia..paha dia..kepala..semua la..tp doktor ckp uri ana masih di bawahh lg..so dia ckp perkara ni normal wat masa sekarang ni..ya aallahh besar sungguh kurniaan mu padaku..hapy rasanya..nnt bila perut dah masuk 7bulann nak gi scan lagi la..yesss nak balik kampung jumpa fmly la..2.07.10 samapi 5.07.10..balik nak wat doa selamat n majlis baca yasin sikt...jom la dtg umah ana kawan2 kat felda bukit tangga nun dkt sempadan bukit kayu hitam kedah darulaman..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "check kehamilan..kali ke 4"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top