IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

welcome fasa kedua kehamilan..16 minggu

Sedar tak Sedar....4 bulan sudahhh alhamdullilahh dah masuk trimester 2 sudah..bermakna lg 5 bulan lebih2 ja lagi ana nak bw baby ni ikut ana kemana2 sahaja..lepas tu baby mama ni kena duk dgn tok n tokwan sampai la mama bolehh follow en hubby..huhuuu harapnya semua selamat..bila diri nih dah masuk fasa ke 2 kehamilan.. bermakna perut pun semakinlah menonjol..makan semakin berselera..sekarang ana dah mula pakai baju mengandungg..hasil rembatan bj akak ipar ana sebenarnya nk jimat xnak membazair..lg punn baju kak ipar ana cantik2 lagi kalau beli mcm rugi ja..huhuuuu xsalahhkan..duit lehh beli barang2 keperluan baby nnt..tp nak gak beli tuk hari raya nnt sepasang dua..wat persalinan di hari raya hari yg mulia ewahh...maklum la puasa tahun ni bolehhh puasa penuhh..korang doakan baby dlm tummy ana sihat walafiat k...
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "welcome fasa kedua kehamilan..16 minggu"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top