IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

bila anak dah pandai ke hadapan..

nak cerita sikit...untuk anak ibu..buat beberapa kalinya ibu nak bagitaw adik hari ni tokwan adik sgt teruja tgk cucu sulongnya dah pandai kehadapan kalau dgn walker dh pandai belari..berat adikbila dah  6bulan 5 hari ni 6kg jer..syukur alhmdullah adik membesar dgn sihat n aktif..buat tokwan n tok terima kasih ibu ucapkan kerana membesar adik di bawah jagaan diowang..betul la kata org dulu2 kan..sygnya cucu lebihh dari anak yg di kandung..baru lah ana fhm mcm mn perasaan ibu n bapa anaa selama nie..harap2 cucuk kali ni adik xdemam..ibu harap adik kuat yer..ANAk AsKArr..mesti kena kuat taw..cayangg adikk..nnt balik ibu beli hadiah taw..
Madhiha adalahh cucu kesayangan Tok Wan N tok Yahh...Sebab ini lahH cucu pertama diowng..kalau kat sebelahh Hubby Madhiha adalahh cucu yg ke 5 okey
..cuti seminggu nnt ibu n abah bw adik balik kampung kat kulim k..jumpa sepupu madhiha mesti meriahh...ishhh xsabar ibu taw...Dahh lama tak p sana..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "bila anak dah pandai ke hadapan.."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top