IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

part 2:balik kampung

hari sabtu :4.06.2011

kami 4 beranak (i,dhiha, mak n adik) p kenduri kat FBT (felda bukit tangga) kenduri kawan adik ana kawin..tp xdan tgk pengantin pun p mkn ja sebabnya pengantin baru nak bersiap huhuu..lepas tu gegas balik kampung p kenduri umah sedara ana kat kampung padang limau..makan boehh ada laksa,apam balik teh tarik..kui 2 kami dh gerak balik maklum la my hubby nk dtg jemput untuk pulang ke kulim..nasib sempat sampai umah tepat2 kui 4ptg si hubby dh sampai..kami gerak p kulim dalam kui 6 lebih2 takut madhiha meragam maklum la si kecil tue angin bolehh tahan jgk la..cepat cemuih sebab xlehh nak buas heheh..duk dalam keta pun bukan reti duk senyap nak main gear aja xbagi mula ngamuk..maksu pun tumpang sekaki maklum la  dia belajar kat ADTECH KULim so dah satu jln..jimat duit bas..cuti kali ni ana n dhiha duk kulim sebab dh lama xbalik sana..mula la episod madhiha tak mau kat owang..sapa2 ambik dia..tok ka tokwan kulim ka..semua dia padang lepas tue wat muka cebikk nk teriak..heheh dah kenai owng dah..nasib la dgn ibunya dia tak perhati mcm tak pernah jumpa..naluri seowng ibu yg sgt kuat kot..tu asyikk nak berkepit dgn ibu aja..sapa2 ambik mest dia perhati muka dulu ishhh bijak sungguh madhiha sekarang nie..dah pandai dah wat uhkk manja kat burung kalau kita kata uhkk manja mula la jari wat petik2 lepas tu senyum sokmo..haiii ni wat hati gelisah n rindu dia alwayss.... 

harap2 result pertukaran ujung bulan nie positif la..
huhuuu maaf la lari tajuk..

                                                               dhiha nak p kenduri 
cantik dakk..
maksu pakaikan kasut telabikk sudahh..

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "part 2:balik kampung"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top