IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

minggu depan puasa...



so selamat berpuasa yer kawan2..
wahh yg bestnya kami kat cini sepanjang ramadhan dapat balik umah awai yabedabedooo..
MEMo dah kuar dahh best nie..
30 minit awal gitu..
korang kat tempat korang kerja ada bagi balik awal dak pada bulan posa nnt..
erkk tp kan ana nie balik awal pun tetap gak beli bungkus muhahha...
walaupun dah kawin anak sowang masih duduk umah bujang lg dengan kawan yg bujang..sob sob sobb sedihh wehh...
tp satu bilik ngan ana semua dah ada anak sowang..
erk...
ana sewa bilik ja duk kat kl nie...
masihh duk kat selayang lagi walaupun keja kat cheras kuala lumpur..
seronok ja lebihh kat luar ja nampak mcm tue..
tp kat dalaman tuhan ja taw..huhuhu...
sedih-sedihh...
tetiba ja RINDU katkuu
wahai sayang intan payung ibuu..
Anak NUR AiNUl MaDhiha.....


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "minggu depan puasa..."

ibu dhiha..dah join contest ni

http://rujukandimasahadapan.blogspot.com/2011/07/contest-anak-senyum-by-mamalurveirfan.html

kalo blum cepat2 jom..

Selamat berpuasa..

Sedih kan bila kena dok berjauhan especialy masa bulan posa ni lgla terasa :)

myra jay :- sedih sgt2 sob sob..sabar jer la tel jdi perhubungan wat masa sekarang nie..dpt dgr suara pun dh okey..

lynadabesh :dah join tq invite

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top