IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

weekend ni TuruN manjung lagi...

bestnya..dapat balik lumut  3 minggu berturut2 huhuu duit pun mcm ayaq gak la laju ja..tapi tak pa susah sekarang insyaalllah akan ada kesenangannya suatu hari nnt..jgn mengeluhh n byk2 bersabar jer tak ibu dhiha oi....hurmm minggu lepas turun abah dhiha bawa ibunya p karnival pengguna kat manjung tue..dapat la tgk gelagat jambu kat situ..bolehh tahan jgk la lawak spontan dia...p situ xbeli apa pun cuma beli ikan pekasam ja 3 bungkus..minggu nie abah dhiha kata nak bawa pi tengok jualan penghabisan stok anakku kat manjung jgk..ishh best2 jln2 ja ibu nie..tp kan duk umah pun best gak..leh masak2 gitu..layan apa yg nak mkn ..kalau ibu kat sini dhiha taw dak ibu beli bungkus aja senang bukan ibu malas taw..erkk..sebenarnya ibu tak sabar nak balik jumpa adik 3.8.2011 nie...tok n tok wan kata adik akal jenuh la nie..xsabar la nak cium mulut masam adik tue..rinduunya rindu sgt2 taw..
V
V
V
V
V
vv
vv
vvv
v
v
v
v
v
 ala-ala comel la adik wat muka mcm nie..
budak terlepas dari kandang nak ikut p atas batas 
tak padan dgn baru umur 7 bulan lebih time nie..
erkkk..manja...manja..manjjaa gitu anak abah sowang nie..
alalaaa geram taw miss u NUR Ainul Madhiha So Much..

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "weekend ni TuruN manjung lagi..."

heheheh...comelnye. ibu mana x rindukan anaknye kan? entah² dorang lagi rindu dari kita. cuma x tahu nak ckp je...

tu la..hari2 tel mesti tok kata madhiha senyum ja memanjang kalau dpt panggilan dari ibu dia..sabar jer la..

syoknyer madhiha dapat jalan2...

lynadabesh :-dhiha jln kat luar umah ja...tp pantang kalau bw naik motor..

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top