IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

kisah madhiha...




amboi2 interframe anak nampak pn ana oi..nak kecoh jugak gigi sikecil dah tumbuhh huhuu...xkisah la..ana punya blog suka hati la yer..ibu suka mata adik BOLAT jer...rindu lahh ibu kat adik..sejak2 dhiha dah ada gigi nie..mkn pun mesti kacau nasi tok..aih..cepat betul tangan tue tak cukup tangan ibu tengok kiri kanan adik cekau dalam pingan tok hurm ibu n tokwan tgk ja..sambil geleng kepala..dlm hati anak sapa la nie.....kacau pinggan tok..time nak berbuka la..mesti meregek tak mau duk dlm walker nak duk atas riba..kalau tok xambik adik siap tarik2 kain tok lagi..adik2 awak sowang la buah hati intan payung ibu..byk sgt akal awak tue..semakin cerdik...aihh mkn pun nak suap sendiri kalau ibu suap tutup mulut rapat2..nak berdikari ya bagus..tu yg ibu suka...adikkan sgt suka dengan camera hp..seronok sgt kalau ibu ambik gambar mesti tersenyum lebar..dan satu lagi adik suka naik motor hahha kuat jln nie mcm ibu ei...abah dhiha jgn marahhh k..
wa RinDUU la..sama Kamu Baru Ja ibu balik Minggu lepas...rinduu semakin dalam nie...kerenahh awak sekarang nie buat ibu semakin RINDU N sayang Kamu...SayanGG sgtt2..MMMUAHHHH
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "kisah madhiha..."

itulahkan hati seorang ibu.... mesti rindu kat anak² walaupun ditinggalkan sekejap. rasa² suami kita ada rasa x mcm ape yg kita rasa?

hurmm ishh mesti la ada..kalau takdak diorang tak wujud la si comel yg kita duk syg2 tue..

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top