Powered by Blogger.
728 x 90

rintitan syawal..





Syawal 3/ 1.09.2011
khamis
    
         Raya ke 3 ni kami 3 beranak xp mn pun..cuma p raya kot badang n ayer tawar ja..umah sedara2 hubby..ada la 4 buah umah yg di terjah samapi anak dara i tu tido atas motor la..hikhikk cian tgk sebab panas kan...ptg lepak umah ja...


Syawal4 / 02.09.2011
Jumaat

          Hari raya 4 kami lepak umah jugak sampai petang sebab dlm kui 5 nak gerak balik umah ana kat bkt tangga nak hantar anak dara ana kat mak ana.. 

Syawal 5 & 6
Sabtu n Ahad

        Kami gerak dari umah ana kui 10 lebih2 singgah jap umah Mil tukar keta sebab keta hubby nak tinggal kampung sampai lumut dlm kui 5ptg rehat sampai kemalam..raya 6 lepak kejap gi meraya umah kawan2 abah dhiha adala 2 buah umah yg dapat kami singgah sebab ptg ibu dhiha dah nak gerak balik kl..


Syawal 7,8,9,10 & 11


      Ibu Dhiha duk kat umah sewa ja makan.tdo p keja..huhuu..habis keja kui 4.30 terus gegas p lumut..V
v
V
V
V
VV
V
V
V
V
V
V
V

V
V

V
V

V
V

V

V
Vvv

































































 anak sapa la nie.. 
LoVe UU soMuchhh

No comments

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',