IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

rintitan syawal..





Syawal 3/ 1.09.2011
khamis
    
         Raya ke 3 ni kami 3 beranak xp mn pun..cuma p raya kot badang n ayer tawar ja..umah sedara2 hubby..ada la 4 buah umah yg di terjah samapi anak dara i tu tido atas motor la..hikhikk cian tgk sebab panas kan...ptg lepak umah ja...


Syawal4 / 02.09.2011
Jumaat

          Hari raya 4 kami lepak umah jugak sampai petang sebab dlm kui 5 nak gerak balik umah ana kat bkt tangga nak hantar anak dara ana kat mak ana.. 

Syawal 5 & 6
Sabtu n Ahad

        Kami gerak dari umah ana kui 10 lebih2 singgah jap umah Mil tukar keta sebab keta hubby nak tinggal kampung sampai lumut dlm kui 5ptg rehat sampai kemalam..raya 6 lepak kejap gi meraya umah kawan2 abah dhiha adala 2 buah umah yg dapat kami singgah sebab ptg ibu dhiha dah nak gerak balik kl..


Syawal 7,8,9,10 & 11


      Ibu Dhiha duk kat umah sewa ja makan.tdo p keja..huhuu..habis keja kui 4.30 terus gegas p lumut..V
v
V
V
V
VV
V
V
V
V
V
V
V

V
V

V
V

V
V

V

V
Vvv

































































 anak sapa la nie.. 
LoVe UU soMuchhh

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "rintitan syawal.."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top