IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

manja ibu

wahhh rindunya kat kamu madhiha...
ibu taw kamu kuat..
pakej 3hari 2 mlm kamu di hospital jitra..
kamu taw dak kenapa kamu masuk wad..
kamu kena jangkitan kuman..
kamu minum ja muntah minum ja muntah..
tue membuatkan tok resah so bw la kamu p hospital..
hasilnya kena duk wad la jwbnya..
ibu minta maaf la ibu xdpt balik tengok kamu sebabnya minggu masa raya ibu dah balik kampung..
duit ibu pun dah semakin susut..
sebab ujung bulan nie ibu nak balik jumpa kamu lagi..
kan tarikh lahir kamu yg pertama akan muncul...
ibu nak wat majlis la sikit pasai majlis kamu tue...
hurmm xpa kan..
abah kamu dah balik tengok kamu hari ni selasa 15.11.2011..
walaupun sekejap..
lepas jgk rindu dia dkt kamu...
kamu anak n cucu tok n tokwan yg sulung...
di tatang bagaikan minyak yg penuh...
rindu la ibu dgn celotehh kamu tue...
sekarang nie masuk 11 bulan kamu dah pandai panggil makk,abah,kakak,amau,a'am,mamam n bahasa kamu sendiri...
kamu jgk pandai tepuk amai2,wat cak cekur,tunjuk cicak atas atap,suka berebut mkanan,mengusik n byk lagi la...
perkembangan kamu tue..
akal kamu pun semakin tajam alhamdullah dgn kurnia yg allah bagi kat ibu n abah...
harap2 kamu jadi anak yg solehah taw..
jd kakak yg baik2 untuk bakal adik2 kamu nnt...
kamu cucu manja tok yah..
manja sgt2..
hurmn k lahh coretan bukan2 ibu pada kamu...
muahhhhh miss u so muchh..
jauh di mata dekat di hati..
u are my heart NUR AINUL MADHIHA
CahAya MAta KesayangAn IBu N ABah serta Semua Org...
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "manja ibu"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top