IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

aktiviti 1 (musim cuti di kampung 24-28.03.2014)

wah byk aktiviti nk bgtaw huhuu..kalau dah di kampung mcm2 nk buat...hikhikkk..sebenarnya ambik cuti pun balik tengok ayahanda ana kena hempap pokok getah allahuakhbar..alhamdullah la tidak tahan di wad..tp ayahanda kena jahit jgk la di telinga n dagu..serta ada lebam di dada dan di tengah belakang..now ayahanda kalau makan kena mkn nasi moi jer..kalau nasi biasa telan xleh masuk kadang2 jadi sesak nafas..dugaan bg ayahanda ana..hurm sedih bg kami sefmly..ana saja bawa balik cucu bg dia semangat sikit..kadang2 ana ni byk memikir ke negetif padahal xelok berfikiran mcm tue...itulah sebab ana balik cuti di kampung hanya ana dgn anak2 aja..suami ana kena kerja untk negara...boleh la nk panjang sikit kaki..uit ada hati lg tue..huhuuu..k lah ek..yg penting anak balik nk bg ayahnda hapy bermain dgn cucu-cucunya...
sebenarnya habis kerja hari jumaat tu..dlm kui 6ptg kami dh gerak menuju ke utara..sampai ke kampung dlm kui 11mlm..tepat kui 12 lebih2 suami gerak balik ke lumut..adeh cian dia penat drive ja..huhuu..

aktiviti 1...
 makan kenduri..
mcm nk mkn ja tiap2 hari kalau ada jemputan maklum la ana kempunan nasi kenduri huhuuu...
to be continui tomorrow k..:)
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "aktiviti 1 (musim cuti di kampung 24-28.03.2014)"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top