IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Geramm..geramm Ku Geram....

Perhh tajuk xboleh tahan huhuu...bukan apa weh kejadian berlaku masa on the way balik rehat tghari td..syok syokkk duk bawatiba2 ada pak cik polis traffic   ni mai sound tepi telinga ke kiri ke kiri ke kiri..huhuhuuu ingat kan apa ka rupanya depa eskot kereta...adehh macam la besar sgt kuasa tu....huihuii meroyan wehh kan ok kalau semua sama ja...cepat dgn lambat ja sampai pun..Benci taw kalau tgh2 bw keta org suwuh p ke tepi terus ana jd gelabah...Korang mcm mn pulak apa korang akan rasa yer.....
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Geramm..geramm Ku Geram...."

トリーバーチ 長財布

I constantly spent my half an hour to read this weblog's posts everyday
along with a cup of coffee.

It's time to think about what you say and strive to say it in the best way.
However, the actual stadiums were named to honor the team, the city,
or aan individual instrumental in bringing sucess to a particular franchise.

Whioe you should not hold back information, your expression may tel tthe psychic that you do not agree with what is being said.


Take a look at my web site code psn gratuit

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top