IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

i'm late today...

 
muhahha adeh bangun hari ni lewat la pulak ngehh kui 7.30 baru terjaga rasa mcm adeh dh cerah terus cari hp dail no GB.. bg taw ana lewat baru terjaga..ini lah padahnya hp cas kat tempat lain..telinga cap pekak xdengar..maklum ler jam loceng  tidak ada lepas ni kena beli ler huhuu...dengan selamatnya sampai pejabat kui 8.30 pagi..nasib tempat kerja dekat ja..siap2 anak2 gegas gi hantaq depa kat taska n tadika..bawa keta pun mcm ribut tp dlm keadaan selamat..take note tak mau dah jadi mcm nie...huhuuu..Meroyan..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "i'm late today..."

macam leez, klu dh tido tuh, bom jangka maletop kat sebelah telinga pun xsedar2 diri jugak! adeh3..

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top