IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

ini lagu kEbanggaan kita...


hahha ana kalau org suruh menyannyi lagu ni taubat weh memng lupa habis huhuu..lagu ni duk menyanyi masa perhimpunan sekolah n majlis2 tertentu ja la..ish wat malu jer la..huhuu apa la ana ni kan kan...now dah hafal dah..lirik yg mudah jer pun..


Bendera Malaysia


Lirik Lagu Negaraku - Lagu Kebangsaan Malaysia
Negaraku
Tanah tumpahnya darahku,
Rakyat hidup
bersatu dan maju,

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan,
Raja kita
selamat bertakhta,

Rahmat bahagia
Tuhan kurniakan.
Raja kita
selamat bertakhta

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "ini lagu kEbanggaan kita..."

insha Allah semangat cintakan negara tu
buat kita jadi mudah nak hafal walau masa tu umur kecik sangat lagi :)

dah lama tak nyanyi lagu negara ku..hehhe..kesian negara ku ini..

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top