IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Wordless Wednesday #Geram...



Tue dia tajuk hikhikk sakit hati wehh pagi tadi..kita dh lambat tiba2 ada satu parent ni parking keta depan2 pintu pagar tadika kat sekolah anak..huhuu bikin panas n wat dosa jer pagi2 dah kita duk maki2 tp dalam hati jer la huahuaaa nk jer p kat tingkap keta dia ketuk kuat2 ckp (awak boleh tak parking keta tu jauh sikit dari pintu pagar org lain pun nak lalu gak hantar anak masuk kelas bukan awak sorang jer nak senang muhahhaa)kalau ikut hati boleh mati oo.....seolah2 anak dia mcm permaisuri pulak aduhh kalau hujan xper la..ni terang menerang lg cuaca ok jer agak2 lah yer hurmmm..adeh harap korang xmcm tu lah yer huhuu...

IBU MADHIHA DAH Naik SYehhhhhhhhhhhhhh...kihkihhhh

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Wordless Wednesday #Geram..."

menguji kesabaran betul kan...hihi...

tu la dh tak terkata..geram punya pasai hihiii

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top