IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Berjalan-jalan..


 

woii kuat betui ana berjalan huhuu sebenarnya berjalan di dlm blog jer kunjung mengunjung rakan2 semua..hihii...kemarin sepetang jer...jln2 tgk blog kawan2..mcm2 ada..lg satu nk habaq la kat penganjur GA,SEGMEN DAN CONTEST...
anda harus jujur,amanah n ikhlas..kalau dh tawar kan hadiah kena bg ler..ni dak ada setengah tu join menang tp hadiah haram xdak muncul pun..tp suruh mcm2..maaf lah kalau bahasa ana kasar..tp realiti..anda xrasa bersalah ker buat mcm tue..sebagai penganjur jgk anda mencari seponsor..anda kena la tahu sponsor anda tu tunai dak hadiah2 yg di tawarkan tue..sebab ana rasa ramai dh kena tipu..apa2 pun itu dia dgn yg ESA jer..kami yg join utk suka2 jer sambil2 membuang masa hakhakk..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Berjalan-jalan.."

assalamualaikum ana...yer betul tu...:)

maybe organizer nk tggu duit br1m kot baru nak mengmunculkn hadiah. heh3..

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top