IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Hari Ibu |(11 Mei 2014)

Ini lah  hasil airtangan anakanda yg sulung..cantikkan muhahah baru berumur 3 tahun 5 bulan..namanya NUR AINUL MADHIHA MAZHAR..adeh mulut boleh tahan tp perangai ya allah..buat ibu sakit kepala nk melayan mcm2 lah kalau nk satu2 barang nk la la tu jgk..memng tak ikut sgt lah kalau tak menjadi jadi huhuu sayang adiknya tp suka buli adik..hahhhahha adehh bolehh pulak dia saran kat kita

kakak :-ibu nnt ibu beli hadiah k bg kat kakak..kakak bg la kat adik..lepas tu kakak suwuh la adik bagi kat ibu hahhaha...kadang2 ayat dia buat ana sendirian tersenyum..

diorang nyawa ana nakal mcm mn punya layanan tetap sama..AiNUL Jgk CUCU KESAyang MAK N BAPA ana maklum la cucu sulung..tiada yg lain lg selain adiknya..manja kalau tok n tokwan ada ibu pun dia tak pandang..:)
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Hari Ibu |(11 Mei 2014)"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top