Powered by Blogger.
Kurun Najwa728 x 90

GA Mini Popia Ikan Bilis Nurul Yui

http://nusha1706.blogspot.com/2014/06/ga-mini-popia-ikan-bilis-nurul-yui.html 
klik banner kalau nk join

Saya nak Mini Popia Ikan Bilis Nurul Yui kerana apa yang dilihat dengan mata kasar n mata hati ana ni..rasanya mcm sedap jer ranggup krup krap krup...
muhahhha kalau lah ana yg bertuah mesti ana akan promot kaw2 punya kat pejabat sekolah tmpat ana bekerja supaya membeli dgn Nurul Nui..
walawehhhtengok ja pun dh cicir air liuq dah..
kalau dh rasa hurm xtaw la lagu mn :)

3 comments:

  1. Waahhh..best ni kalau menang boley maqon..

    ReplyDelete
  2. hihi..

    tq kak sudi join..

    mana tahu akak yg bertuah nnti =)

    ReplyDelete
  3. join segmen yang sama. good luck

    ReplyDelete

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',