IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Perompak masuk Sekolah...




 Hari   :Khamis
 Masa :4.00pagi
 Tarikh:26.06.2014



Kurang hajaq punya perompak tak dakkeja kot..adeh dekat2 nk bulan ramadhan ni boleh depa buat kerja..masuk kerja pagi tadi terkejut jgk la tgk siling kat sekolah kena kopek n kunci2 bertaburan di atas meja sori ya xdak pic nak bg tgk huhuu...geramnya laptop 2buah diorang dpt..satu tercicir..xsempat pengawal keselamatan nk kejar..huhuu takut n risau mendengarnya...kes culik la..adehhh macam2 lah sekarang ni..kawan2 semua berhati-hati lah yer...sama2 kita jaga keselamatan kita yer...


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Perompak masuk Sekolah..."

dia carik duit raye dgn cara yg sgt2 salah. isk3..

Kat klinik pun ada kes curi vaccine.
Mahal kalau jual.

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top