IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Segera Yer HantaQ Detail Pemenang GA ana.......

kikikihhh gelak kuat2 taw..muahahaa..kepada pemenang sila cepat2 hantaq detail anda ya..jgn takut saya tak akan publis komen detail alamat anda tue..hurmm ibu alif n ainul bagi masa sampai jumaat ni jer  taw..masuk minggu depan hadiah dh tak boleh tuntut..hadiah tu akan ana bg kepada pengomen blog ana ni..hahhaa...nasib la kan..tiada cabutan semula..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Segera Yer HantaQ Detail Pemenang GA ana......."

hehe.. kalo x, pas ke sini.. sudi neh mnerima.. hehee :D

Hadiah? Saya naaakkkk kalau xde orang nak.
Hehe..xmalu betul Shikin ni.

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top