IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Ingat tak zaman tidur beramai-ramai dekat kampung dengan sepupu-sepapat? Saksikan #KePangkuanBonda







Teringat kenangan semasa muda remaja..macam ni lah keadaan ana masa belasan tahun..tiap2 tahun mesti balik raya di kampung lg2 balik raya umah tok n tokwan kan..sepupu2 semua lebih kurang ja tido kami bergelimpangan huhuuu xkira lelaki tak kira perempuan..masa tu pulak ana cucu perempuan yang sulung sungguh meriah la..siap pasang pelita keliling kampung..tangkap ayam untuk wat kari cicah ketupat....seronoknyer suasana macam video di bawah ini..alangkah bestnya kalau masa dpt di putaq balik..lg2 time tu arwah tok masih ada setiap tahun mak n ayah ana tak payah nk beli baju raya....dpt sepasang pun dh rasa woww bestnyer..........tapi budak sekarang pandai memilih muahahhaa nak lawa2 ja..adehh pening mak..hikhikk...
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Ingat tak zaman tidur beramai-ramai dekat kampung dengan sepupu-sepapat? Saksikan #KePangkuanBonda"

Aah sama la. semua tido kat ruang tamu beramai2. Kalau sejuk tu berhimpit2 lah..
Jemput singgah sini..
Life is beautiful…don’t waste it.

memg best tido.ramai ramai...happening

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top