IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

kerja..kerja..kerja..raya ke 8 2014


 
selamat hari raya aidilfitri...
adehh mood malas nak p keja ja...
syok tengok cik suami n anak2 masih bergoleh di atas tilam..

hari ni dah mula berblog kembali..
rindu oii nak berblogwalking n beramah mesra dgn sahabat2 maya na..
nak join segmen n contest...
apa la cerita contest2 yg dah tamat yer..adehhh ketinggalan seminggu..

tiada pic raya nk kongsi..muahaa..
tak sempat oi nak berselfie..kahakhakhaaa..
ada la sekeping dua tak bnyk rasa rugi loll...
bolehh dak boleh dakk..
raya kan sebulan...
nak pakai baju raya nk selfie dengan anak2 lepas tu bohh sekeping dua dalam nie..
huhuu syok oiii tgk pic kawan2 yg berbaju lawa...

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "kerja..kerja..kerja..raya ke 8 2014"

Kat tempat kejen ie pon asyik melangguk je.. xde mood nk kerjaa..hihihi... Selamat Hari Raya! :)

samelah..tengah cari mood kerja ni..

Selamat hari raya dan selamat bekerja.. ^_^

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top