IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Promosi Dari Air Asia....com

 http://ainul-alif.readthisstory.net/my-821648-5692

Amazing destinations with low fares!

 

nak tahu banyak lagi promosi klik di sini ya...

Kuala Lumpurto Kunming from RM187 Book now
Kuala Lumpurto Krabi from RM87 Book now
Kuala Lumpurto Solo from RM157 Book now
Kuala Lumpurto Busan from RM349 Book now
Kuala Lumpurto Shanghai from RM349 Book now
Kuala Lumpurto Nagoya – Chubu from RM299 Book now
 
All fares are quoted for single journeys (one-way) and for dedicated travel periods only. Fares include fuel surcharges and airport taxes.
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Promosi Dari Air Asia....com"

nak kemana mama dengan air asia ni ye.. hihi

dah nak hujung tahun ni kena cepat2 merancang perjalanan..air asia salah satu yang perlu ada dalam perancangan kita..heheh

Asyik tak ada masa je nak naik Air Asia ni... dah banyak kali kan dia buat promosi macam ni

Wah memang murah gila.
Tapi, saya ni tak pandai nak book.
Adik ipar yang tolong sebelum ni.
Nanti saya fwd kat dia.

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top