IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Its October Giveaway By Naomie

http://nomilicouz.blogspot.com/2014/10/its-october-giveaway-by-naomie.html
klik banner kalau nak join ya

 I love October because in this month my mom n i, dad and  my young sister will celebrate birthdays together.This month for our birthdays together where we all fall on 29.10.1983 n 1953 my mother and I , 22/10/1952  my father and my young sister 10/14/1987.

 nak gak speaking london maaf kalau tunggang langgan tak berapa nak pandai..

 saya suka oktober kerana di dalam bulan ni saya,ibu,ayah dan adik perempuan akan sambut besday bersama-sama. bulan  bagi kami bersama di mana tarikh lahir kami semua jatuh pada 29/10/1983 n 1953 saya dan ibu,22/10/1952 ayah saya serta adik perempuan saya 14/10/1987

So the Prizes for this GiveAway are:
1. 2xRM5.00 topup
2. Two novels with theautograph of the outhers
3. Three pieces Tudung BAwal Adijuma
4. Two pieces of bracelet
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
10 Komentar untuk "Its October Giveaway By Naomie "

selamat ulang tahun kelahiran semuanya
ramai betul bulan 10 ni yee

Happy birthday to you and your family. :) may all of you be blessed. and good luck. thanks for joining my GA. :)

pandai mak n bapa saya planning hahah

ahmad zumal,aina dan fhatin tq ya :) datang blog akak n drop komen

Hi ... Blog walking dari segmen yang sama ... Jangan lupa singgah jalan-jalan kat SiNi & Join contest kat SiNi ... Semoga sentiasa sihat & dimurahkan rezeki ...

singgah dari segmen yang sama

http://eurukaseven.blogspot.com/2014/10/its-october-giveaway.html

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top