IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Sertai Gaya Si Comel Berhari Raya 2014

jom join ramai-ramai klik banner kalau nak join

tengok lah gaya nak-anak anak ana..
si adik dan kakak di pagi raya aidilfitri 2014 dengan susu sebotol untuk santapan pagi..
si kakak pulak dengan kasut raya yang berselipar berstoking aduhh sendiri punya gaya..
sebab n alasannya nak sama dengan warna tudung..
huhuu dah besar ni dah pandai nk bergaya sendiri ibunya layan jer la..
hensome n comelkan anak-anak ku..
muhahah u all semua jgn muntah pulak taw
kikiiii
 

nama adik: Muhammad Aliff Amsyar b Mazhar
umur:2 thn
tarikh lahir :06.06.2012

nama kakak:nur Ainul Madhiha Bt mazhar
umur :4 thn
Tarikh lahir:25.11.2010

hadiahnyer yg awesome kau
 
Hadiah
  • 1 x Coach Wristlet
  • 2x Power Bank Xiomi
  • 10 x Hadiah Saguhati
     
    Giveaway ini di taja oleh babyibu.com
     tarikh peryertaan adalah 
    17 Oktober 2014 - 17 November 2014

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "Sertai Gaya Si Comel Berhari Raya 2014"

Macam2 gaya anak yer, berselipar dan stokin pun boleh....heee .semoga berjaya utk kontes ni.

semoga berjaya dalam all the best!

semoga berjaya.. jemput blogwalking k

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top