IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

GIVEAWAY MEGA REVIEW BY EDA

klik banner kalau ada sapa nak join ya

Jom Test Kek Gulung yang Dijual Oleh fadhil Eda 

PAK MALAU ANAK KIJANG
PERGI BEJALAN KE RUMAH MAK LIMAH
JOM TRY N TEST KEK GULUNG
UNTUK SANTAPAN KITA MAK JEMAH....

hihiii u all kalau nak taw apa jenis kek gulung yang dijual si EDa ni mehh anak nak bgtaw antaranya ialah :-
 
 
macam sedap ja kan haha kita tengok pulak pic dan harga setiap kek ni jomm.
.u all jgn terliur sudah...

ok ya kawan-kawan nk habaq bagi setiap kek gulung bersaiz besar 9 inci dan jenis besar perisa yang biasa harganya adalah= RM 35

haa., yang ini pulak kek gulung bersaiz besar vip..aduhh tergoda..
harganya adalah=RM 38
 
 

kek gulung berperisa ada dua saiz, besar dan mini..saiz mini adalah 4.5 inci separuh dari saiz yang besar., manakala yang besar pula, adalah 9 inci..huhu..



gambar di atas ini dalah kek gulung yang bersaiz mini 4.5 inci, dua ni namanya mini vip sebab mereka ni harga berasingan dengan kek gulung choc yang biasa..
harga untuk mini vip=RM 25
ada dua jenis perisa iaitu toblerone dan ferrero rocher

yang ini pula, kek gulung saiz mini biasa
harga untuk yang ini lebih murah sedikit dari mini vip
harga untuk mini biasa=RM 20
 
oppps terlepas pandang hihii u all kalau nak meras kek gulung ni boleh lah
 
whatsapp di no di bawahnya
017-2251962
eda
 
dah ada testimonia taw tak percaya jom tengok dan baca apa kata mereka
 
http://1.bp.blogspot.com/-W0M719nh1ZI/VCjzEJUo_SI/AAAAAAAAHiY/cfWShIaknes/s1600/IMG_20140912_102454.jpg

Bagikan :
+
Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "GIVEAWAY MEGA REVIEW BY EDA "

Salam, dari segmen yang sama. Goodluck!
http://sweetiecandyy.blogspot.com/2014/12/giveaway-mega-review-by-eda.html

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top