Segmen:Zaman Persekolahan

Monday, December 08, 2014


http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html
pilihan ana adalah 4 hahha..
Sek Men Bandar Bukit Kayu Hitam
Kedah Darul Aman
1996-2000
 
suka taw mengacau orang xkira la orang tu suka tido ka xka..sambil berjalan sekat kaki dia hahah kemudian ketawa bila dia tersungkur..aduhh teringat dekat seseorang nama dia suhaimi b talib..dia nie ala-ala lembut sikit..ana suka kacau dia taw buat la mcm mn pun dia xpandai nak marah paling habis pun merajuk ja..aduhh dah 12 thn tak jumpa mcm mn agaknya dia hohooo dh kawin ka belom dh ada anak ka belommm..ana suka kegembiraan walaupun hati tidak senang..seperti gambar no 4 tu tgk la telatah dia..mengacau no3 tengah melelah air liur..senyum ja selalu..tengok macam tak dak masalah tapi dalam hati sapa tahu hahha..senyum adalah pengobat segalanya...




Rahsia untuk sentiasa hidup tenang, senang dan gembira serta cara untuk mengubati kekecewaan adalah, kurangkan “sepatutnya” dalam hidup kita.

ana juga salah seorang yang bergiat aktif dalam pertandingan kawad kaki so bila bermasalah atau kena marah dengan jurulatih ja macam ni lah jadinya kan kaki mengacau org tapi idak la sampai kawan tu parah hahaha..biar diorang kenang kita sebagai kawan..suka duka di alam sekolah tak sama dgn di alam rumah tangga hihiii..

7 comments:

  1. goodluck! besar peluag nak menang ni. ^^ nakal eh

    ReplyDelete
  2. hehe amboii suka kacau kwn ek? nakal hehe. gud luck tau ana.
    kitew pon join jugak smbil sponsor hehe



    http://ana-mizu.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

    ReplyDelete
  3. good luck yer :)

    http://kameqdeanna.blogspot.com/2014/12/segmen-zaman-persekolahan.html

    ReplyDelete
  4. tengkiu join segmen sy. jom check pemenang plak yer :)
    Senarai Pemenang Segmen

    ReplyDelete

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

Powered by Blogger.