IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Kehadiran Mu Ibu Ku Nanti-Nantikan..

kikiii tajuk tak masuk akal..tp itu la..mak kita datang oii sowng2 naik bas hati kering betul la sebiji mcm ana aih..katanya rindu kat cucu..umur mak kita 62 thn taw..tapi alhamdulillah allah bg mak kita kekuatan lg..masih lagi kerja..datang ni pun sebab dapat cuti 10 hari..mak kita keja dgn org buka kiosk nasi ayam penyet dekat uum..so bila student cuti mak kita pun dapat la cuti sekali..apa lg ambik peluang la berholiday di LUMUT utk bersua dengan cucu kesayangan dia.. maklum la cucu tak ramai hanya 3 org ja..tp anak2 ana adalah cucu sulungnya..hihii..dengar kata mak kita bawa buah jangguihhh
Hasil carian imej untuk buah jangus
seorang ibu kan kalau anaknya kata nak makan buah ni..apa lg terus la nak bw bg ker anaknya maklum la anaknya sekarang berbadan dua hahah..itulah kan naluri mak kandung kan..sanggup buat apa saja untuk anaknya...terharu sangat taw..siap kumpul biji jangguih bakar lg sebab nak bg ker cucu..ana rasa mcm2 lg tu dia bawa ole2 dari kampaung alahai..terharu sangat2 taw...Hasil carian imej untuk kasih ibu
Hasil carian imej untuk kasih ibu
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Kehadiran Mu Ibu Ku Nanti-Nantikan.."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top