IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

SEGMEN:SAYA SAYANGKAN BLOG SAYA!


Bismillah dan assalamualaikum wbt.

Rasanya inilah kali pertama buat tahun 2015 saya menganjurkan semula segmen.Agak lama menyepi bukan lupa tetapi muhasabah diri(hihihihii)

Tujuan segmen ini:
  • Menambahkan lagi kenalan

  • Memohon pendapat uols bagi saya memperbaiki blog mana yang kurang atau perlu di buang

  • dan last sekali ...untuk happYy...yeaya..

klik banner kalau nak join ya


  • Pastikan ada blog dan follow blog saya(saya akan follow semula )

  • Like my fanpage(di sidebar)TQ!~

  • Buat entry tajuk:SEGMEN:SAYA SAYANGKAN BLOG SAYA!

  • Copy yang ini dan pastekan dalam entry korang

  • dan jangan lupe..Dalam entry itu,korang tulis apa yang saya perlu perbaiki dalam blog nie(yang penting nak jujur dari hati tak kisah -ve pun) dan harapan korang pada blog korang sendiri jugak~

  • Submit url entry korang  dan nyatakan followers yang keberapa dalam kotak komen ni k.

dan saya mencari 5 entri yang terbaik dan menusuk kalbu..
hahaha..dan pemenang yang bertuah akan dapat hadiah ..

Ada hadiah tau tapi simple je la...:



RM5 bagi 5 orang !




Tarikh :7/4/2015 hingga 7/5/2015
sebarkan dan jemput kawan2 untuk turut serta k..!





Bagikan :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "SEGMEN:SAYA SAYANGKAN BLOG SAYA!"

Saya pun sayang blog saya :)

Comey betul tajuk segmen ni ^^

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top