IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Gara-Gara Makan Budu..

aduhh salahkan budu pulak yer..muahhaa memang dasar ada penyakit resdung yg agak teruk juga la..inilah padahnya huhuh..semalam punya cerita..masak lemak siput sedut dgn rebung n buat budu sikit sebab ada ulamraja huhuu hbs flu sampai ke hari ni..tido malam pun tak selesa ini lah budu yg ana beli
Hasil carian imej untuk budukikiikii org utara tetiba nk merasa mkn budu akhirnya padah n sengsara yg dia dpt huhuuu...ana ni ada resdung agak serius juga la no seafood2,belacan n mknan yg gatal2 hidung n gatal2 muka mula la bertandang..nak tanya kawan2 semua ada dak produk resdung utk ibu hamil sekarang ni..risau pulak nak ambk sebarang pil buat masa sekarang aduhhh aduhhh mn tahan dah..mata berair ja hidung gatal tak payah nak habaq la..merah menyala dah duk gheja teyehh ja..korang jgn duk gelak2 ehhh nmpk taw muahahaaa...
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
4 Komentar untuk "Gara-Gara Makan Budu.."

memang kalau resdung...dia mai teruk gak..Fida pun resdung kuat gak...tapi dia mai ada musim..kalau time selesema memang sakit la hang...

Budu nie best makan ngn nasi kerabu.. Selain dari tu, x pernah lg try..

Aduhai, kesiannya. Cubalah tanya klinik ibu mengandung. Mungkin ada yg sesuai

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top