IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Telekung Reehans Pilihan Muslimah

Alhamdulillah..di beri peluang untuk menulis lagi. Allah masih panjangkan umur ku dan In Syaa Allah bakal menimbang cahaya mata yg ke 3..




Pulau pandan jauh ketengah,
Pulau daik bercabang tiga,
Sungguh la menarik telekung muslimah,
Dari Butik Reehans pilihan kita.


 First Innovation Reehans Telekung is provided to meet the needs of the Modern Muslim who wants to use a very Practical Praying Clothing, Comfortable, believed produced with the utmost care and take some time to be realized to ensure the best quality for each owner. This allows owner Reehans Telekung while wearing with confidence for Ibadah. Reehans Telekung is a very practical and we use the best material English Cotton and Italian Valentro and comfortable when worn it. Get Reehans Telekung and Inshaallah we are sure you will love it.
 
Telekung bersulam Reehans inovasi yang pertama disediakan untuk memenuhi keperluan yang moden Islam yang ingin menggunakan yang sangat praktikal solat pakaian, selesa, dipercayai dihasilkan dengan berhati-hati yang penuh dan mengambil sedikit masa untuk dilaksanakan untuk memastikan mutu yang terbaik bagi setiap pemilik. Ini membolehkan pemilik telekung bersulam Reehans sambil memakai dengan keyakinan untuk Ibadah. Telekung bersulam Reehans adalah sangat praktikal dan pihak butik reehans menggunakan yang terbaik material Cotton Inggeris dan Itali Valentro dan selesa apabila dipakai ia. Dapatkan telekung bersulam Reehans dan In sha allahmereka yakin anda akan menyukainya.

Hasil carian imej untuk wajah ceriawahh macam menarik kan..ya memang menarik kain telekung terkini yang cantik dan trend terkini yang cun semuanya ada di Butik Reehans Telekung 

Telekung ni sesuai utk bakal pengantin buat hantaran kawin,hadiah buat ibu,ibu mertua ,isteri ,tunang,adik perempuan dan rakan-rakan perempuan sebagai ulang tahun perkahwinan,hari lahir dan sebagainya.yang penting keselesaan untuk kita menggunakannya sepanjang 5 waktu sehari di dalam solat...

ia juga,

Selesa Dalam Beribadah

Keselesaan dalam solat merupakan salah satu elemen yang harus diberi penekanan oleh kita sebagai umat Islam.Banyak perkara yang menyumbang kepada keselesaan kita semasa solat. Salah satu diantaranya adalah dengan memilih pakaian solat yang selesa.Bila kita berada dalam keadaan selesa, insyaaAllah ia akan membantu kita untuk khusyuk dalam setiap solat kita kerana tiada gangguan dari elemen luar seperti rasa panas, berpeluh dan bau yang kurang menyenangkan.Ini penting terutamanya bila kita yang sedang berhajat untuk mengerjakan haji atau umrah di tanah suci Mekah yang cuacanya boleh mencecah sehingga 40C. 
kenalah tag line yg mereka gunakan 

iaitu, 

."Ibadah Selesa, In Sha Allah Hidup Ceria" 

 Alah membeli menang memakai – itulah yang boleh diperkatakan.

 telekung-pilihan-muslimah-reehans-telekung-eksklusif

Kain telekung di sini di bahagikan kepada 3 kategori ya..
antaranya:

1. Reehans Balqis 
(klik utk melihat pelbagai lagi pilihan warna)
 Reehans Balqis - Balqis in Flower Sweet Green - BAL-004Reehans Balqis - Balqis in Flower Sweet Maroon - BAL-014Reehans Balqis - Balqis in Flower Rose Black White - BAL-018
Harga RM190 sahaja

2.Reehans Nur
(klik utk melihat pelbagai lagi pilihan warna)
 Reehans Nur - Reehans Nur eksklusif in Dusty Pink - NUR-001Reehans Nur - Reehans Nur in Purple Violet - NUR-005
 Harga Di antara RM200 - RM230 
Semua koleksi di sini nampak menarikkan sekiranya ada yang berminat ingin membeli sila lah hubungi pihak BUTIK TELEKUNG REEHANS seperti info di bawah:
Info Lanjut dan Tempahan
WhatsApp/Tel: +6011-14481591
Email: reehanstelekung@gmail.com
Facebook: Reehans Telekung
Website: www.reehans.com
alamatnya:
814-B, LORONG TUNKU MOHAMAD,
JALAN PERSIARAN SULTAN ABDUL HAMID,
05050 ALOR SETAR, KEDAH, MALAYSIA.

penggunaan tag line yg awesome sungguh menambat hati ana..

"Ibadah Selesa, In Sha Allah Hidup Ceria" 


 Hasil carian imej untuk ibadah selesa wajah ceria





Bagikan :
+
Previous
Next Post »
21 Komentar untuk "Telekung Reehans Pilihan Muslimah"

SELAMAT PETANG..SYIRA SINGGAH BLOGWALKING :D
NAK TAK SYIRA PROMOTE BLOG DAN IG ??
TINGGALKAN LINK DI PAGE BOG SYIRA LOKMAN
https://www.facebook.com/syiralokman5

TERIMA KASIH :)

Memang menarik telekung daripada Reehans Telekung, tak rugi milikinya untuk beramal ibadah, lebih lagi ketika mahu bersolat bagi kaum muslimah.

Atile pun menarik juga... moga berjaya buta Adna...

Jika ada kelapangan bolehlah berkunjung ke blog saya dengan keyword "Telekung Reehans Pilihan Muslimah", kontest SEO yang meawarkan hadiah yang cukup lumayan.

cantik kan..tp harga mahal sikit la

semoga berjaya dalam kontes telekung reehans pilihan muslimah ni..

saya pun join.. jemput singgah ke blog saya.. :D

terbaiklah saya amat mengkagumi telekung reehans kerana kain yang amat berkualiti..jadi tidak hairan ia menjadi pilihan Muslimah masa kini

Kalau pakai kain jenis english cotton dengan italian valentro tu memang sejuk je rasa. koleksi balqis tu memang cantik. dah lah senang nak pakai. memang Telekung Reehans ni menjadi pilihan muslimah sungguh lah :D

As-Salam.
Terima kasih kerana sudi menjayakan kontest Telekung Reehans Pilihan Muslimah ini.
Dengan ini saya secara rasmi mengesahkan penyertaan ini.

Semoga berjaya.

thank nik nnt kita jenggah blog awk ya

betul tue..mrhanafi kain yg berkualiti itu yg penting kan

tq penganjur contest dtg jenggah..moga ada rezeki anak di sini

salam, BW here :)
inovasi telekung yg sgt memudahkan kaum hawa utk beribadah
semoga berjaya!

Moga jenama reehans telekung ini dapat menjadi salah satu pilihan oleh muslimah masa kini

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top