IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Jumaat yang Indah (04/9/2015)

Alhamdulillah bersyukur dapat bernafas lg ya..hihiii hati gundah gulana oi adehh sebab apa dah 4 hari terlebih hari..si baby tecit xnak lg tengok MALAYSIA..dapat la si abg alif amsyar merap ibunda dia puas2 hohooo..tak tahan sabar ibu bagi ja pelempang manja..kikiiikki..adeh mau kalau si baby tecit tak juga jengoi tgk MALAYSIA jawabnya 8.9.2015 ibunda kena la serah diri..hurmm..redha n pasrah jer la kan..

jom kita amalkan doa nie ya..

Hasil carian imej untuk doa pagi jumaat
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
3 Komentar untuk "Jumaat yang Indah (04/9/2015)"

adeh, seriau plak kalo beranak paksa ni....bb buat ape lah dlm tu ye smpi xnak keluar lg hehe

moga ok ok aje ekk...
debar rasa nyer ye?

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top