IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Kalah Tak Semesti Beralah (Kedah vs Selangor)

perhh syokk noh layan bola semalam hahah sian kat anakanda ibu muahahha terkejut terkejat tidoq dia muhaha sebab terlampau kuat sgt ibu bersorak walaupun bukan di padang bola muhahaha..satu keluarga layan bola semalam adehh sambil tengok sambil mkn boleh dak mcm tu hihii bapak ana siap beli keropok lah adik ana pulak beli buah ciku/sawa..mak ana goreng kentang tudia..ana kaki makan..kehkehkehh geram ooo tgk bola semalam apa nama cibi tu adehh mcm hampeh ja..harap thn depan dia xdak la..

tapi semangat ANAK KEDAH punya pasai..tahan juga la mata ni walaupun tersenguk-senguk..

Hasil carian imej untuk bola kedah

akhirnya helang merah patah sayapnya tewas di medan stadium shah alam...tp semangatnya sangat kuat cayokk cayokk tahun depan kita pulun lagi..muhahhaha
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Kalah Tak Semesti Beralah (Kedah vs Selangor)"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top