IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Smartphone Penting Untuk Pergi Melancong

hahha gelak sat..sungguh dak dgn enry ni..u all kalau p mana2 ka mesti nak SELFIE kan..tipu kalau u all tak bawa hanphone u all yang canggih tu kan ..anak ana sendiri pun pantang nampak hp ibu dia nk selfie..sikit2 ibu cepat la ambik pic kami..hahah bukan apa nak gedik2 gitu muhahaha..dunia sekarangkan tangkap sikit masuk FB,Intagram,wassup adehh masa zaman 90 an dulu mana nak reti mcm ni bagai..

bila masa bergerak dari saat ke minit
dari minit ke angka/waktu..
waktu/angka ke hari..
hari ke bulan..
bulan ke tahun..

akhirnya usia pun mula la membuatkan angka meningkat 
hahha itu satu lumrah kejadian yg allah pertaruhkan..di luar jangkaan kita kan..
tp serius cepat sangat masa berlalu sehinggakan bermacam terjadi di dunia nie..
allahuakhbar

masa zaman 90 an pakai kamera

Hasil carian imej untuk kamera 90an mcm ni ja share duit dgn kawan beli kodak dan d utk cuci..u all pernah dak ..ana kamera xdak xmampu nak beli pinjam kawan punya la..dia anak org senang..

lepas tu mai pulak..
camera hat digital..
Hasil carian imej untuk kamera digitalhat ni ana biasa beli ada 2 kali beli hihii beli tangkap xelok delete..syokk kan..

tp sekarang kamera seperti di atas org sudah tidak perduli lagi..sebabnya..dah ada gajet canggih seperti smartphone di bawah

Hasil carian imej untuk smartphone

Key visual image
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "Smartphone Penting Untuk Pergi Melancong"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top