IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

Cabaran 2017 Apabila Anak Masuk Sekolah Rendah

wahh bukan main kaw ya yana mencabar la sangat tahun ni..huhuuh serius sebagai ibu anak 3 sgt2 mencabar lagi-lagi kerja sowang-sowang macam-macam.. ya allah boleh ka aku nak menempuhnya..serius kena ada azam baru la..hidup di dunia yang penuh dengan dugaan dari pelbagai segi kita kena beringat-ingat...dan banyak bersabar..mungkin ada hikmahnya kan..mungkin allah swt nak kita selalu mengingatinya selalu..

Hasil carian imej untuk cabaran 2017

Hidup di zaman sekarang semuanya guna DUIT yang banyakk..seriuss ooo terasa sangat dgn minyak yg mahai,,barang-barang keperluan yg lain pun..agak terasa la..nasib la duk di kedah dan berdekatan denga ibunda tak lah terasa sangat kalau nak serai boleh balik ambik kat umah mak ja huhuu,,cili kampung ka kangkung ka,,rebung ja..janji boleh masak untuk anak-anak..

Anak-anak sekarang pandai minta ja tak tahu barang-barang semua mahai gila..ingat mak ayah depa byk duit ka..tahun 2017 ana kena menjadi seorang IBU SINGA hahahaa..kena garang dan tegas..ada yang boleh eli ada yang tak boleh..no no no...huhuhuhu tapi tu la bebudak sekarang suka membandingkan dengan kawan-kawan tak boleh kawan-kawan lebih sikit mesti dia pun nak juga
aduhhh RENTUNG POKET hihiihiihh..Hasil carian imej untuk muka garang



Apabila anak-anak dah sowang darjah satu dan sowang lagi Tadika Kemas..masing-masing balik akan bercerita apa..huhuu yg kena dengar IBU la ...kadang-kadang dengan suami pun boleh jadi GERAM n BERGADUh..faktor kewangan dan kekangan masa..seriuss wooo terasa sangat masa sekarang sangat pantas sepantas kilat..sedar tak sedar dah masuk tahun baruu terasa YA allah cepatnya masa skrg..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
2 Komentar untuk "Cabaran 2017 Apabila Anak Masuk Sekolah Rendah"

betul tu sis... makin hari mendatang makin byk dugaan, bak barang semua nak segala bagai... kita yg dibawah ni semakin terhimpit dek keadaan...

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top