IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

hari ni hari yg best...




hahah mn xbestnyer..kat ofis stor ni aku sowang jer yg ada..yg lain semua cuti..sowng ambik mc.. sowng lg cuti rehat... sowang lagi cuti kecemasan..hahah sekarang ni tinggal la mak boyung yg lum nampak peyutt dia tue...huitt korangg nk taw apa aku buat...minum teh sambil layan radio buka kuat2 k wat mcm aku punya umah heheh...jap lg lehh tdo..hahhaha dah mcm bos da hubby ku msg td...korang jgn JELESSS lakk yer..tgk aku duk goyang kaki hari nie..hhaha kalau rasa nak joinn mehh ar cini duk dgn aku nie..layannn jer lahhh..eii bestnyerrr


Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "hari ni hari yg best..."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top