IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

jelous..wehhh

 
Tajukk memng baik punya..mn taknya..memng aku jeless gila2 la kat adik bogsu aku tue..nak apa semua dpt...aku ni ha sebagai akak xpernah nk dpt gini berbagai..huhuu semalamm MIL tel..tanya khabar berita..pot pet pot pet...dlm 15 minit gitu la...time tu aku nk terlelap mata dah..tel pun berdering...dah habis sembang dgn MIL aku..terus aku dail no tel umah kat kg..nak ckp kat mak aku la...sj nk tny khabar akak ipar pick up tel..tnya khabar dia..tnya mak aku wat apa..hikhikkk dia dah tido..aku suwuhh kak ipaq aku kejut..sj ja..nk ckp dgn mak aku yg best tu..hurmmm aku tnya la..jd ka beli motor..hahah mak aku kata jd la..minggu depan baru p ambikk maklum la atas nama ADIKK..hahha tgkk...mak aku kata..adik kata senang nnt dia nk bw p praktikal kalau dah ada motor..cihh siap bgtaw kat mak aku lg..tak pa la nnt cek keja cek sambung la bayarr..wahhh seronoknya dia...huhuu aku ha melepas..siap mak aku cakap HANG TU JELESS LA TUEE>>HUHUU SUWUHH LA LAKI HANG BELI>>MAK N PAK DH TAK DAK TANGGUNGJWB DH>>>hahah ayatt baik punya...diamm la sat..pot pet..pot pet..lepas minta diri..sebb terkena hihii..kemudia tel hubby..bgtaw mak bli motor kat adikk..hubby kata alalayg jeles kan...apa la..heheh...hihiii aaaku mEmNg kUat JELess taw..hahah Akhirnya Padan mUka aku..walawehhhh apa2 punn nnt lehh gak aku meronda dgn motor baru tue...TUnggu taw Kepulangan ku..cewahh mcm depa dgq ja apa yg ku cerita kat cini..tp akuTak KESahh lahh..Janji aku BahagIa...kan kan kan kann
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "jelous..wehhh"

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top