Powered by Blogger.
Kurun Najwa728 x 90

saya wanita berunsurkan api..

huhuu mesti korang tertnya2 kenapa aku ni wanita berunsurkan api..sebenarnya aku ni anak ke-3 dari 4 adik beradik aku yg lain...kan ada unsur tanah,air,api n angin hahah kalau korang nak taw korang ni berunsurkan daripada mn korang tgk la kat cini yer KLIKK Jer
 
~Aku Wanita yang berunsurkan Api~

Api sifatnya panas dan membakar tapi menerangi kegelapan malam.
Ia juga menghangatkan kedinginan malam serta digunakan untuk memasak.
Wanita bersifat api: 
 
* Cintanya sentiasa hangat membara kepada suami serta kuat cemburu. 
hihiii yer kerr..rasanya mcm tu la kot memang kuat cemburu pun..
* Cergas dan cepat dalam geraklaku menjadikan dia seorang yang cekap dalam menguruskan hal-hal rumahtangga. 
yang ni blum lagi dipraktikk sebab masih lagi PJJ thn depan baru taw..walawehh pengakuan baikk punya huhuuu :P 
 
* Penasihat yang baik kepada suami.
 hurmm semestinya...
 
* Pandai dan cekap menguruskan rumahtangga. 
insyllhhh
 
* Pandai menghias diri agar kelihatan cantik dan menarik di hadapan suami. 
entah la...nnt la tnya hubbyy yer ker isteri dia  mcm nie...cewahh.. 

* Sentiasa waspada dan cepat bertindak bagi menyelamatkan keadaan.
semestinya kan..amin..

No comments

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',