IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

saya wanita berunsurkan api..

huhuu mesti korang tertnya2 kenapa aku ni wanita berunsurkan api..sebenarnya aku ni anak ke-3 dari 4 adik beradik aku yg lain...kan ada unsur tanah,air,api n angin hahah kalau korang nak taw korang ni berunsurkan daripada mn korang tgk la kat cini yer KLIKK Jer
 
~Aku Wanita yang berunsurkan Api~

Api sifatnya panas dan membakar tapi menerangi kegelapan malam.
Ia juga menghangatkan kedinginan malam serta digunakan untuk memasak.
Wanita bersifat api: 
 
* Cintanya sentiasa hangat membara kepada suami serta kuat cemburu. 
hihiii yer kerr..rasanya mcm tu la kot memang kuat cemburu pun..
* Cergas dan cepat dalam geraklaku menjadikan dia seorang yang cekap dalam menguruskan hal-hal rumahtangga. 
yang ni blum lagi dipraktikk sebab masih lagi PJJ thn depan baru taw..walawehh pengakuan baikk punya huhuuu :P 
 
* Penasihat yang baik kepada suami.
 hurmm semestinya...
 
* Pandai dan cekap menguruskan rumahtangga. 
insyllhhh
 
* Pandai menghias diri agar kelihatan cantik dan menarik di hadapan suami. 
entah la...nnt la tnya hubbyy yer ker isteri dia  mcm nie...cewahh.. 

* Sentiasa waspada dan cepat bertindak bagi menyelamatkan keadaan.
semestinya kan..amin..
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk "saya wanita berunsurkan api.."

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top