IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

dhiha 1thn 1bulan...

besar sudah anak ibu apa yg in progress...
kamu sekarang dah pandai bertaktih...
mulut kamu sekarang mcm bertih jagung ..heheh tu wat semua org rindu pada kamu...
kamu sekarang dah pandai sebut..mak,abah,adoi..nak naik..bunyi motor,bunyi kereta..bunyi air,
kamu jugak faham arahan....
kamu dah taw hidung,mata, telinga n gigi..bila tanya ja mesti kamu tunjuk part berikut...sayang kamu..
kamu budak yg bijak...
akal pun panjang..perangai lg la..berangin..tok yah kata perogoihh heheh takpa la..janji kamu sihat dan membesar dgn jayanya..
now berat kamu baru 8kg..ok la kan janji berat naik...
ei xsabar taw ibu nak ambik kamu duk dgn ibu..
nnt mesti semua rindu kamu...
sejak2 dapat kaki nie..tdo kamu sehari sekali ja..asyik nak main ja..
bohh ja buai kamu terjun mana tok larat...
masih lagi panggilan adik walaupun JR kamu dlm womb ibu hihihii..
tunggu JR keluar la kita tukar panggilan..kakak ok..
sebenarnya byk lg progress kamu nnt ibu tulius lg k..muuuaah rinduu....
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
5 Komentar untuk "dhiha 1thn 1bulan..."

a'a dah besar dah..bulan 6 ni dah jd kaka dah hihihiii..

wah..nak jadi kakak dah si tecit ni..tahniah.. :)

Tahniah Ana~Semoga both of them sehat2 selalu.

iza:thnx q a'a..kakak 1thn 6 bulan dh dpt adikk hikhikk..

pn syg pd en beh: thnx q semoga awak pun sama jgk yer..sihat2 selalu

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top