IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...

pic cuti2 kami sekeluarga (part 1)...

24.12.2011 kami p cameron higland gambar tak byk la...maklum la kamera pakai yg hp punya..yg canggih abg i ja ada tu pun yg bini dia..wa dgn bini dia x sekepala..so xdak bnyk la gambar wa..hikhikkk yg ada kat kamera i jer la i pamerkan kat sini..kami p 2 biji keta..suami i,i,anak i,mak i,adik bongsu i,abg sulong i n kak ipar..muahahahhhaa kesian bapa i xdpt join...xpa la lain kali la i bawa dia..maklum la keta tak muat..mak, adik n anak ana mai dari kedah naik keta dengan abg ana depa p tidoq kat umah kak ipaq dulu hari jumaat tue..ana n suami gerak dari lumut kami jumpa kat simpang pulai dlm kui 9 lebih g2..baru gerak naik CH..perhh azab sampai tgh jln adik ana wat sepoi pulak muntah..maklum la jln nak naik sana tue bengkang bengkok..meloya la...habis keta suami ana huhkhukhuukk..sowii k bukan sengaja..cuaca pula masa tue ujan renyai2..kami sampai puncak CH dlm kui  2 lebih2..p mardi xbest mn pun sbb ramai org kot lg pun kn bayar sekepala RM3 huhuuu..lepas tue p kat ladang teh,p ladang strawberi..last2 balik tangan kosong ja..hurm nnt rasanya nak reapet balik la sebelum JR keluar or JR dhiha dh jengok dunia huhuu..apa pun tgk keadaan ekonomi la...kami duk sana sampai kui 6ptg baru gerak turun dari CH tue..time ni mak,adik n anak ikut join sekali balik lumut..abg n kak ipar ja depa balik umah mak kak ipar i kat kampar tue..sampai umah kat lumut dlm kui 9 mlm..balik2 semua kepenatan..so layan pic lahh yer..tue ja yg ada dlm hp burukk ana..:)
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
1 Komentar untuk "pic cuti2 kami sekeluarga (part 1)..."

cameron mmg best klu tenang kan fikiran..huhu

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top