pic cuti2 kami sekeluarga (part 2)...

Wednesday, December 28, 2011
hari kedua pulak kami p mkn2 dan tgk orang kat teluk batik pulak..mak ana bangun awai tuk masak2 anak dia bangun tgk aja hikhikk..menu sgt lah simple goreng ikan,wat sayur campur,air asam dgn ulam salad..maklum la syur2 segar bugar dari CH tue pun hasil dari shopingan mak i aja..hikhikk..jimat dak jimat kan..hurmm ingatkan ibg ana nak join sekali sekali dia mai kat kami dah dekat kui 4..hangin ja kami satu badan..dah la si comel ana tue ngantuk gila..mula la wat perangai..ciann dia...lg pun kat sana dia la yg paling suka..main air sampai xmau naik..hikhikk mangsa maksunya..sebab kena layan kerenah anak buah yg sulong tue..k lahh mals tulis byk2 layan la yer gambar2 di bawah nie..malas i taw p sana time cuti2 mcm ni org mcm ulat ja..nak jejak laut pun mcm ahhh hampehh di sebabkan nak bg sikecil merasa main n tgk air laut i paksakan jgk diri ini..huhuhuu..lain kali kena p telok senangin la baru best rasanya...


No comments:

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

Powered by Blogger.