IbU AinUl,ALiF &Aisy

Parenting,Lifestye,Review,Contest & Giveaway EMAIL:adna2029@gmail.com

Latest Post
Loading...
Copy Close

Bismillahirrahmanirrahim / بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم‬ ...




Dugaan betui la..mengandung kali nie..bila usia kandungan dh masuk 5 bulan ana di serang sinus pulak tiap2 mlm tdo mesti terganggu..huhuu sekarang nie musim buahkan..batuk pulak datang..kental la..
dengan masalah pertukaran tak dilulus..tak taw apa masalah diorang sekarang nie..nak kata tempat yg dipohon xdak kosong..memang tempat tu kosong pun siap telefon selidik sendiri n ambik inisiatif tel tnya tiap2 sekolah tu sebelum nak isi ..tak munasabah la alasan yg di beri diorg staf kat JPN tersebut berlebihan..kalau dah taw staf berlebihan bgtaw KPM la suruh wat hebahan kat sistem tukar menyatakan Jawatan A di sini mengalami lebihan staf.. pihak JPn x dapat nak mengambil staf dari luar JPn ni..
..kan senang kerja yg pegawai nak memohon tue..wat sakit kepala dpata maki hamun ja...
wa gila tension...


 
Bagikan :
+
Previous
Next Post »
0 Komentar untuk " "

,")..Terima Kasih kerana sudi utk memberi sepatah dua kata dekat ana yer...
Terbuka renda tertanggal butang,
Kebaya AcIk Ana butang selari;
Jika tiada aral melintang,
Sila LA Lagi DATANG kemari.('',

 
Template By Kunci Dunia
Back To Top